martaslife

Alla inlägg under november 2013

Av Marta - 28 november 2013 18:14

Hej!

Just nu håller jag på med ett Sims inlägg! :) Men så länge som jag inte pallar att fortsätta på de så tittar jag på YouTube. Tittar på världens bästa PEWDIEPIE!! OMG HAR BARA FÖR ROLIGT! Tittar på när han spelar Sims få lite tips och samtidigt skratta ihjäl sig! Han dödade sin egen gubbe! I DON'T KNOW WHY! Men i alla fall, BYE!

Av Marta - 26 november 2013 14:36

Hejsan!

Som ni vet (eller inte) Så ÄLSKAR jag Sims! Jag nördar verkligen i det! Har typ alla Sims 2 och 3 spel... Sammanlagt har jag 25 Sims spel! OMG!!! Men eftersom jag är så nördig så ska jag lägga upp lite bilder och inlägg på när jag spelar Sims. Tex. Hur familjen ser ut, Vad jag gör när jag spelar, Tips och lite annat också! Ska faktiskt spela Sims strax så jag kanska ska lägga upp nått. Idag ska jag på innebandy träning och efter de ska jag på UV! Bye Bye! :)

Av Marta - 24 november 2013 21:17

Hej!

Har ni någonsin haft/har en känsla av att man är bättre vän med andra än med sin BFF? De har jag just nu! För ja de har hänt lite och jajaja... Och då var de just andra som hjälpte mig upp på benen igen och inte min BFF! Jag har varit med andra mer än med min BFF! Så de är så sjukt! Men i alla fall! Idag har jag varit i kyrkan... (Hehe mer kommer ni inte få veta om vad vi gjorde där) Sen så var jag med en kompis och vi spelade fotboll med några andra... Sen gick vi hem till henne och spelade Wii... Och då skaffade jag en pojkvän! Ne de var en Mario figur (Typ en fisk) Som vi typ skrattade åt och så sa jag att han var min pojkvän! Han fick de finaste namnet EVER! Han heter Guppi... OMG HAR EN FISK POJKVÄN!! :) Hur har eran dag varit??

Av Marta - 24 november 2013 13:55

Just nu har jag de ASA tråkigt! Är de bara jag eller är de fler som tycker att helger är tråkiga? Oftast på helgen har man ingenting att göra och då blir de automatiskt tråkigt! :) Men ibland har man jättemycket att göra och då blir de ju asa kul men ändå jobbigt ibland! :) Denna helgen är en sån helg som jag har verkligen tråkigt! Aja får väll spela lite Sims innan jag kommer på något bättre!

Av Marta - 24 november 2013 09:00

Morgon alla underbara människor!

Av Marta - 23 november 2013 18:52

Som ni såg på rubriken så har jag spelat match! De var inte den bästa eller så men de är ju meningen att det ska vara kul! Vi förlorade med 7-2 och jag gjorde inget mål... :( Men förra gången när vi mötte de laget förlorade vi med 11-3 så vi har i alla fall blivit bättre! :)

Av Marta - 23 november 2013 11:00

Hej!

Detta är min första blogg! Men ja denna bloggen ska vara lite som en Dagbok kan man säga! Hoppas ni kommer gilla denna bloggen!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards