martaslife

Alla inlägg under december 2013

Av Marta - 31 december 2013 21:57

Hej!

Har märkt att det är sjukt många som skriver om 2013! Och eftersom jag inte vill vara dåligare så ska jag göra det i sista stund! :D

Januari: Har det väll inte hänt så mycket... Kommer inte ihåg de kanske men i alla fall, jag tror att det inte har hänt något speciellt!

Februari: Samma här... Inte så mycket... Haha! BRA MINNE JAG HAR!! :D

Mars: Inget här heller... MITT LIV ÄR INTE SÅ INTRESSANT! OK?!?!

April: Min BFF fyllde 11 år (Såklart före mig) Jag fick mina första Björn Borg skor som jag är typ helt kär i!! <333

Maj: Jag fick min första pojkvän... Jag var i Stockhom med Familjen.

Juni: Jag fick sommarlov!! (Ovanglit eller hur??) Tror att jag fick min dator i denna månad eller så var det i Maj...

Juli: Jag hade Sommarlov....

Augusti: Jag fyllde 11 år! Fick min första iPhone. Började skolan... BUUUU!

September: Min pappa fyllde år :D Jag gick i skolan...

Oktober: Jag gjorde slut med min pojkvän. Jag gick i Skolan.

November: Jag fick min 2 pojkvän. Och han gjorde slut med mig också. Och jag skaffade Bloggen! :D

December: Jag bloggade, Kollade på Julkalendern, FICK JULLOV!!!! Jag åkte till Polen, Jag hade Julafton (Haha ingen annan som hade eller??) Och det är slut på 2013 </3

Måste säga att 2013 var inte det bästa året kanske men jag hoppas att 2014 kommer vara bättre!

Dessutom har jag ett nyårslöfte! Mitt nyårslöfte: Fokusera mer på vänner och skita i att ha nån kille!

ERAT NYÅRSLÖFTE DA???

Bye bye!

 

Av Marta - 31 december 2013 14:19

Hej!

Jag vet ej om ni vet men jag har tänkt att färga hela håret i någon snygg färg. Ingen normal som Blond och så. Nej! FY! Jag vill ha någon "ovanlig" hårfärg som lila,blå,rosa osv. Har ju färgat topparna innan, och det blev så sjukt snyggt asså! Hårfärgen som jag använder för att färga toppar och så heter då: Manic Panic

Färgen är sjukt bra, bara att man måste använda väldigt mycket färg för att det ska fastna och att de ska bli riktigt snyggt! Manic Panic har verkligen JÄTTEMÅNGA olika hårfärger. Dom har ungefär 40 olika hårfärger. Här tänkte jag visa bilder och namn på olika hårfärger som jag tycker är sjukt snyggt!

 

Manic Panic Atomic Turquoise (Har använt denna färg när jag färgade mina toppar, färgen såg annorlundaut eftersom jag har mörkt hår.)

 

Manic Panic Electric Amethyst

 

Manic Panic Lie Locks

 

Manic Panic Pillarbox Red

 

Manic Panic Plum Passion

 

Manic Panic Ultra Violet



BYE BYE! =^.^=

Av Marta - 30 december 2013 19:54

Hej!

Idag ska jag börja med något nytt! (Ovanligt eller hur?? xD) Nån gång per månad kommer jag tipsa om en blogg som jag läser/tycker är bra. Vi kör igång!

"Veckans blogg" blir..................

ANNSOH!

Då är det denna söta tjej:

 

(Bilden och det jag kommer skriva är från hennes blogg! Jag äger inte det!)

Hennes blogg ---> www.annsoh.blogg.se

Så här beskriver tjejen sig själv och sin blogg:

Jag heter Annsofie, men är nog mer känd som Annsoh här i bloggvärlden, är 19 år och bor i Eskilstuna tillsammans med min fästman. Jag driver en av Eskilstunas största bloggar, som handlar om allt ifrån min vardag till kläder, shopping och annat smått och gott. Jag är mycket intresserad av inredning, djur, natur, foto, design, Photoshop & kläder. Här på bloggen, får du följa mitt liv som bloggare och designer, hänga med & lära dig saker i Photoshop och ta del av mina intressen. Låter det intressant? Följ mig då via bloglovin!



Bloggen är verkligen jättebra! Tycker verkligen att ni ska gå in och kolla den får från mig 8/10 poäng! GLÖM INTE BORT ATT GÅ IN PÅ BLOGGEN! www.annsoh.blogg.se

BYE BYE! =^.^=

Av Marta - 30 december 2013 19:44

Hej!

Vet ni vad? Jo, Citater har räddast vissa människors liv! Vissa är verkligen jätteledsna mm. och då tittar dom på citater och ibland mår dom bättre! :) Så här har jag hittat ett citat

 

Och så har jag hittat något som verkligen är sant!

 

BYE BYE! :)

Av Marta - 29 december 2013 18:24

Hej!

Har spelat lite Sims nu så.... DAGS FÖR ETT NYTT SIMS INLÄGG!! :)

 

Ja... Moa började då på Universitetet och gissa hur det gick? DET GICK SÄMST! Moa hade inte pluggat ett skit! Hon gick inte heller på några föreläsningar! Och vet ni varför? Jo, för att Moa (Eller jag då) Glömde helt och hållet bort att hon var på Universitetet och då är det inte så enkelt! Sen när det kom upp typ: "Gå på föreläsning" Så tänkte jag bara: "Va??? Jag är ju inte på universitetet! Spelet laggar säkert!" Så då kryssade jag ner det att hon skulle gå dit och därför klarade hon inte slut tentan....

 

När Moa kom hem så ville hon inte längre att jobba inom "Film" så att hon skaffade sig ett nytt jobb som verkar mycket roligare! Moa har nämligen blivit Stylist! Stackars Simsarna som kommer bli staylade utav henne...

 

Moa har också blivit en riktig datornörd....

 

Moa har också skaffat sig en bästis! Hon heter: Persephone Han. Dessutom så har Persephone (Får damp på det idiotiska namnet) blivit rumskompis med sin bästis Moa (Som betygligen har ett normalare namn än Persephone)

 

Till sist får ni bara någon random bild på Moa... xD

BYE BYE! =^.^=

Av Marta - 28 december 2013 20:38

  Hej!

Var på stan idag så de kommer komma upp ett nytt inlägg snart! :)

Idag tänkte jag köra igång med något nytt här på bloggen... :)

Jag har nämligen letat fram olika kändisars gammla bilder och dagens bilder och så får man se hur dom har förändrats!

Idag kommer jag visa upp 3 olika kändisar...

   

På bilden till Vänster så är det Amy Diamond när hon är 12 år (2004)

På bilden till höger är det Amy Diamond som 21 åring (2013)

   

På bilden till vänster är det Beyonce som är 12 år (1993)

På bilden till höger är det Beyonce som är 32 år (2013)

   

På bilden till vänster är det Dylan och Cole Sprouse (Från serien Suite Life) som är 14 år (2006)

På bilden till höger är dem 21 år (2013)



Tycker det är väldigt kul med det hära att se hur kändisar förändrars! Jag kommer då lägga upp 3 kändisar nån gång ibland! (Jag äger inte dessa bilder! ALLA BILDER ÄR FRÅN --> www.google.se

BYE BYE!





Av Marta - 26 december 2013 00:55

Hej!
Pallar inte sova och klockan är ju bara 1 på natten så dess så! Men jag är inte ensam om att inte sova i våran familj! Just nu lyssnar jag på när mamma, morfar och mosters man babblar lite intressant!
ÄR NI FORTFARANDE VAKNA?!
BYE BYE!

Av Marta - 25 december 2013 15:16

Hej!
Jag har gjort en ny Sims familj! Här är lite fakta om gubben:
Namn: Moa Thun
Ålder: Ungdom
Bor i: Isla Paradiso
Egenskaper: Galen, God, Familjeinriktad, Djurälskare och Vänlig
Stjärntecken: Oxe
Favorit musik: Pop
Favorit mat: Korv med Bröd
Favorit färg: Gredelin
Färdigheter: Piano, Matlagning och Sociala Nätverk
Livslånga önskan: Bloggkonstnär
Moa är då inspererad av Epicfaiil den är inte exakt lika men det är faktiskt väldigt svårt i Sims!
Moa är då på universitetet och hon ska gå där i 2 terminer. Moa går i Konst eftersom hon ska jobba med Film sen. Moa driver också Sveriges största emo/scene core blogg i Sims. Det går riktigt bra med bloggen! Nu när jag kan lägga upp Sims bilder så kommer det komma fler Sims inlägg.
BYE BYE!

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards