martaslife

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Marta - 23 december 2013 22:06

Hej... x.x
Ja för nån dag sen var jag glad att "Misslisibell" har kommenterat på min blogg men vet ni vad? Personen är helt fejk! Rediga Misslisibell har inte ens kollat på min blogg. Men asså blir så arg att folk ska hålla på med sånt! Men varför?! De är bara helt onödigt! Asså jag skrev det till den rediga Misslisibell och jag tror att hon är arg. Det är folk som låtsas vara henne hela tiden bara för att hon är känd! Varför kan man inte vara sig själv när man kommenterar på andras bloggar?! När jag kommenterar andras bloggar så skriver jag ALLTID att jag är Marta och folk vet inte vem jag är men liksom jag tycker att man ska vara sig själv och inte nån annan för att man kan bli anmäld och få riktigt stora problem!
Nu när jag inte har något att göra så ska jag leta upp den fejkade personens riktiga mejl och anmäla personen...
Här får ni då en bild på kommentaren från "Misslisibell"
BYE BYE!

Av Marta - 23 december 2013 12:40

Hej!
Idag har min mormor köpt lite tårta och det blev inte lite heller! Hon köpte nämligen ungefär 10 kilo tårta! Jag kommer vara tjock efter julafton! Haha nej...
Och här får ni någon Random bild..
BYE BYE!

Av Marta - 23 december 2013 09:42

Hej!

Idag vaknade jag klockan 8 och jag är as trött... Tittar på julkalendern för att jag missade ju den igår. Men det var allt jag hade att säga! HHade bara lust att göra ett inlägg...

 

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards