martaslife

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Marta - 16 februari 2014 18:04

Hej!

JAG ÄR TILLBAKA!!! :O

Ne men jag bloggar på vardagar för att ha lite kul mellan skolan och allt shit!

Men men nu dka jag berätta om mitt fantastiska, ointressanta sportlov!


Lördag: Jag var först på en dam-match i Sävsjö och Sävsjö vann med 3-2 tror jag, jag och Tuva var särgvakter på matchen också! Efter det så sov jag över med Esther och vi kollade på Mello tillsamans och vi hejda på Hallelujah-gubbarna! :D


Söndag: Jag vaknade upp med ont i armen eftersom Esther slog på mig under natten/morgonen...

Vi gick till söndagsskolan (ja, jag är kristen) och vi var 5 personer från våran "stor" grupp!

Men i hela gruppen är det väll runt omkring 13/14 persiner tror jag!


Måndag: Jag var hemma heeeeela dagen och slappade! Kollade bland annat på filmer och min favoritserie: The Vampire Diaries. Och hade det bah helt chill


Tisdag: Jag var på innebandy träning och där var vi inte heller så många! :O

Men men det var lika kul som alltid! Men annars så pratade jag med min BFF från Dalarna och lite...


Onsdag: Jag hade så sjukt tråkigt så jag och Lydia bestämmde oss att gå runt ett varv runt vårt lilla samhälle! Vi pratade om allt och vi fjantade oss och hade helt enkelt kul! Sen åkte jag på innebandy träning! (Ja vi tränar 2 dagar i rad, lev med det)


Torsdag: Eeeehh vänta lite, vad gjorde jag på torsdag??!!

Juste jag tror det var idag som jag blev avstängd på MSP i 6 dagar eftersom jag skrev till en kompis om den har skype...

Men jag kikade med folk och hade det ganska chill... ._________________.


Fredag: Det var Alla Hjärtans Dag! Men tyvärr så var jag singel på den dagen, som alltid! Men det var 2 killar i våran klass som hade ordnat ett litet disco, och där så körde vi snöbollen, men killarna fattade inte hur man gör! Så det blev väldigt FAIL... Men sån så blev jag kramad utav 2 stycken killar (I don't know why!)


Lördag: Tro det eller ej men jag var på disco igen! Hehe... Känner mig som en Partybrud eller nått! xD

Men det var väll kul! Och liksom jag är ovanligt lång! Är 11 år och 1.65 lång! Hehe...

Så på discot så var det i alla fall 1 kille som var lika lång som mig och jag dansade med han 1 gång...

Han gick i 6:an tror jag... Men annars så var ALLA kortare än mig!


Söndag: Skulle egentligen gå till kyrkan men jag bestämmde mig istället för en sovmorgon! Så jag vaknade vid halv 12 på dagen... Hehe missade frukosten... :( Ne men sen har jag varit allmänt trött hela dagen och bara orkat spela Wii och kolla på Vampire Diaries...


Imon är det skola... Längtar absolut inte dit! Skulle vela typ åka tillbaka i tiden och typ uppleva hela lovet igen...

PALLAR INTE GÅ TILL SKOLAN OK?? Lev med det!

Men nu kommer jag blogga som vanligt, inga konstigheter!

Men bye bye så hörs vi!


 

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards