martaslife

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Marta - 23 februari 2014 20:16

Hej!

Jag tänkte börja med något nytt!

Ok det är så här: Varje Måndag och Fredag komer jag svara på era frågor!

Och då menar jag inte frågor som ska handla om mig utan om er! Ni kanske har ett problem?? Vill ha ett tips på nån affär?? Vill att jag skage lite tips om någonting??

Jag kommer ta upp det här på bloggen varje måndag och fredag kväll så det är väll bah att lämna en komentar och kika in på bloggen dom 2 dagarna!


Jag gör detta för att jag vill hjälpa er, särskilt dom som kommer komma till mig med olika slags problem...

Jag har haft det jobbigt ibland, har fått kämpa, så jag vet hur det mesta känns...

Jag vill hjälpa människor så att dom får ett bättre liv, ska helt enkelt må bättre!

Jag hoppas att jag kommer vara till någon hjälp! ♥


 

Av Marta - 23 februari 2014 19:13

Hej!
Ni undrar säkert vad jag har haft för mig hela dagen! Hehe de ni! Ne men...
Jag sov över med Esther och vi kollade på mello och det sög! Sen sökte vi olika saker på google! Vi somnade vid kanske 23/24 på natten!
Sen på monnen så väckte jag Esther och vi gjorde iordning oss och gick till kyrkan! Efter det gick jag hem åt mat, gick på toa, fick damp för att vårt bredband tog slut och helt enkelt haft lite chill!
Imon blir det skola! BUUUUU!
Det enda roliga med skolan är att man kan träffa alla människor!
Hejdå vi hörs!

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards