martaslife

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Marta - 24 februari 2014 21:11

Hej!

Har fått 2 frågor som jag tänkte svara på!!


Heeeeeeeej har precis blivit tsm med en kille och han vill liksom berätta de för alla även föräldrarna men det vill inte jag HJÄLP vad ska jag göra!


Kul att du har skaffat kille! Men liksom du måste säga det till han men liksom säg inte bah: "Asså du jag vill inte att alla i hela världen ska veta det!" Utan kanske lite mer snällt nått i den stilen kanske?: Men kom ihåg att ett förhållande beror på kompromisser!

"Du, liksom jag tycker att det är kul att vi är tsm nu och allt men jag tycker att vi inte kanske ska säga till alla kanske bara till dom närmsta än så länge?"

Men liksom han får kanske säga till nån annars är det orättvist att det blir som du vill så att det ska bli ganska lika så kankse han kan få säga till några i alla fall?


Heej Marta

Killar och sånt har vi väll alla haft problem med! Det är en kille som mitt hjärta slår hårdare för men han har varit jättesnäll mot mig det två senaste veckorna! Och jag tror att jag är kär vad ska jag göra? Ska jag fråga honom?


Du kan göra 2 olika saker, det finns andra sätt men dom hära två kan jag rekomendera!

1. Om han är riktigt snäll mot dig så är det förmodligen så att han gillar dig! Det är 50% chans att han svarar Ja så liksom varför inte fråga?

2. Om du inte vågor bah fråga så där hur som helst så kan du göra så här:

Fråga nån kompis om den kan fråga den killen vem han är kär i och sen sga det till dig. Om han svarar att det är du så är det bah att fråga! Men om han säger att det är någon annan tjej så finns det nog ingen mening med att ens fråga.

Om det kommer vara någon annan så blir det ju tufft i början att liksom ens vara med han... Men det kanske kommer betyda att ni inte är menade för varandra eler så kanske ni kommer bli ihop någon annan gång? Vad vet jag??


Hoppas att svaren har varit till någon slags hjälp! Nästa svaren kommer på fredag! MISSA INTE DET!

 

Av Marta - 24 februari 2014 18:09

Hej!
Skolan... HERREGUD VARFÖR FINNS DEN ENS?!?!?!?!?!?!!?
Men efter det var jag med Esther och det enda vi gjorde var att köra sanning eller konka! Hehe....
Men vi gick runt i vårt lilla samhälle bah!
Men vilken underbar dag det var idag!
Typ 10/11 plus grader ute! Vi gick ju bah i nån långarmad ute!

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards