martaslife

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Marta - 4 mars 2014 17:43

Hej!
Har varit i skolan idag! Som ni har märkt så är inte våran klass särskilt normal hehe!
Vi hade dans som idrott...
Haha känner mig manlig! Är den enda tjejen som hatar dans!
Och på kort rasten så gungade jag och Esther och helt Random så ramlar Esther av och hamnar under gungan! Fattar inte hur men har skrattat åt det hela dagen!
Sen så har det välla varit ganska normalt! Neee... Såklart inte! Och så ska Teresa strax komma för vi ska va lite bah! Och sen är det UV och läxor!
Haha på bilden så skaffade jag mig en ny kompis! Hehe söt han är eller hur??!

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards