martaslife

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Marta - 25 mars 2014 20:53

Hej!
Jag var först i skolan och jag och Tuva tog sprutan idag... USCH! Men det var värt det! För att just då hade vi engelska och då har vi Agneta och vanligtvis så har vi ju Erica och då under tiden så hade Erica hemkunskap med 6:an och för att komma in till skolsköterskan så måste man gå igenom hemkunskapen och dom bakade våfflor och Erica sa bah: "Om ni inte skriker så får ni våfflor!" Och såklart så skrek vi inte! Och vi fick en våffla var!!! Men Erica sa bah: "Men säg inget till dom andra! Då blir dom avundsjuka!" Haha... Sen hade vi bara nån lektion och sen var det slut! Och nu har jag kommit hem från UV och gissa vad... Vi bakade våfflor! Haha så himla fail! Men Jaja tjejerna fick baka och killarna fick prata om Bibeln... Sen så åt vi bah våfflor och samtidigt så såg Leon en bild på när Jesus står på knä och han bah: "Är han inte klok eller?? Hur står han egentligen?! Visar pungen eller?!?" För att då var det en liten böjning på bilden eftersom att han satt på knä men nene såklartså var det ju så att han stack ut pungen... Haha ja vi har inget liv...! Men idag när jag kom hem så märkte jag att det låg en spännande sak i brevlådan! Nämligen mina beställda kläder från www.talkingclothes.se !!
Det är fortfarande en tröja som jag väntar på men den var slutsåld så den kommer lite senare! Men annars då blev det ett par öronhängen och en hoodie!

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards