martaslife

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Marta - 9 mars 2014 11:27

Hej!
Asså jag blir så arg på Melodifestivalen! Jag säger bara att jag kommer ALDRIG mer kolla på Mello. 

Tror dom att tittarna är så dumma?! Domarna är från Sverige men kan bara prata på andra språk, en utav domarna var en utav programledarna, Anders tror jag eller vad sjöön han nu heter i alla fall menar jag mannen. Och dom failade till det så många gånger! En domare som var från Estland tror jag sa: "2 points go to song number ... och ehm 4 points go to..." Asså jag är 11 år men till och med jag märker sånt! Och Yohio sa detta året att han vet nu hur allt är här på mello för första året blev han lite arg men nu visste han att allt är fejk... Och det är därför Yohio fick så HIMLA dåliga poäng. Han förtjänar mer än 1/2 poäng. Så jaa mello lurar bara folk på pengar men dom bestämmer vem som ska vinna och så blir det ju som det blir. ALDRIG mer... nee!

_______________________________________________________________________________________

Förrästen så är jag sjuk, IGEN! Jag var sjuk för 1 och en halv vecka sen och jag var inte i skolan eller nått och nu är jag sjuk igen! .__________. Inte kul!


 

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards