martaslife

Direktlänk till inlägg 3 mars 2014

Skola och sen bästisen! ♥

Av Marta - 3 mars 2014 19:18

Hej!

Har varit i skolan först och vi håller på med medeltiden just nu och på bilden så bygger vi medeltida brogar utav kartong med en valfri kompis! Såklart är jag med Esther! ♥ Har ju varit bästis med henne i 5 år så liksom why not??

Men men! Haha den är så fiiiin... Men ja idag så satt jag på Lovisas ben (I know) Och Josef satt jämte på ett bord (I know) Men sen helt random så lägger han huvudet på oss och bah "Mamma!" Haha no...

Sen på musiken så är jag med 3 killar i en grupp (Lukas, Mohammed, Josef) Och vi skulle typ redovisa någonting och vi skulle gå och öva och då så pallade ingen utav oss.. Och Mohammed blev arg för att han fick sitta på sin röv på golvet och stack... Men Lukas fixade en stol till han! Så fin den var! Alltså en bok som han skulle då sitta på... Gissa om han ville det. Neee! Men sne så typ sa vi några meningar (TRÖÖKIGT!) Och sen så kom Josef på att ja vi leker kurragömma i biblioteket. Gissa hur lyckat det blev! Man blev hittad på en gång! Haha det bästa var ju när alla är gömda och så närmar sig Sylvia (våran musiklärare) Och Josef bah "SYLVIA KOMMER! :O!" Och vi springer till våran plats och hon märkte ingenting! Inte ens att Lukas var anfådd... Hehe! Sen så kom Sylvia igen men då märkte inte jag och Josef det så då var det bara Mohammed och Lukas som satt där och vi bara går in och hon blir ju inte ens arg varför vi inte sitter vart vi ska! LYCKAT! Annars har jag varit med Lydia ♥ på rasterna! YEEY!

Efter skolan var jag med Esther och jo, någon ringer till mig med dolt nummer...

Såklart svarar jag eftersom jag älskar att svara på dolda nummer och då hör jag nån säga: "Ja hej, jag är från 3 abongemanet..." Och så hör jag killen skratta, jag visste från första början att det var Josef (det hörs) men ändå! Haha.. Sen skulle vi gå till Esther på middag, såklart kommer sent och alla har börjat! >:( Elakt! Och sen så lekte vi med våra mobiler och laddade ner "Talking Angela" och chattade med henne o jag hittade massa misstolkande saker som hon sa och gjorde! Ingen normal app... Och såklart så har jag 3/4 nya bilder från idag. VART SJÖÖN FÅR JAG DOM IFRÅN VARENDA GÅNG JAG ÄR MED NÅN!?! Tell me! >:(

Men jag har välla haft det kul!


 

 
 
linah

linah

4 mars 2014 16:51

söt bild!:D

http://linaheve.forme.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marta - 2 juni 2014 07:55


Hej! Det är så här att jag har bytt blogg nu!! Jag tyckte att bloggplatsen inte var den bästa platsen att blogga på, så jag har flyttat till nattsad! Såklart kommer denna bloggen finnas kvar så att man kan komma in på den och kanske läsa mina först...

Av Marta - 1 juni 2014 10:18


Hej! Jag vill jättegärna blogga men jag har ingen aning om vad!!! Det är så svårt! Men ni kan hjälpa mig. (Om ni vill då) genom att svara på denna fråga i kommentarerna: Vad vill DU se för inlägg här på bloggen?? (Nyvaken) ...

Av Marta - 30 maj 2014 08:47


Av Marta - 28 maj 2014 21:41

Hej! Orkar inte blogga seriöst så här får ni mina senaste teckningar som jag har ritat ...

Av Marta - 24 maj 2014 18:42


Hej! Lydia ville att jag skulle skriva om hajken så då gör jag väll det! Först så när vi kom så var det as varmt! Men ändå så var man tvungen att ha på sig UV-skjortan! Dog typ... Men vi övernattade ju och jag sov jämte Ludde och Esther. För er som...

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards