martaslife

Direktlänk till inlägg 6 mars 2014

Dagen + Dagens blogg

Av Marta - 6 mars 2014 14:22

Hej!

Tänkte berätta lite om dagen! Var i skolan först (Nehe!) Och vi hade TRÖÖKIGA ämnen, som vanligt. Igår på rasten lekte jag och Esther att jag var kung och hon var min slav/packåsna/träl/straffman haha! Men vi lkete det idag också och Esther fick testa på att vara kung lite men ne, hon ville inte det sen. JAG ÄR KUNG! Sen hade vi en fotbollsturnering i typ 2 timmar! (Slapp skolan i alla fall) Men det var BAJS tråkigt! Vi fick vara i 4 blandade lag med 6:an och 4:an! SÅ HIMLA TRÅKIGT SÅ DET INTE ENS GÅR ATT FÖRKLARA! Asså jag gillar fotboll men inte när man är i blandade lag, det är det värsta som finns! Seriöst!? Hur har dom tänkt?? Att när vi har spelat 4 matcher tillsammans så blir vi helt plötsligt bästa vänner och kommer aldrig mer bråka?? För i så fall har dom så HIMLA fel!

Har engelska prov imon och jag har inte ens tatt upp det från väskan så det blir liiiite plugg ikväll!

____________________________________________________________________________________________

Till något annat!

Det var ju längesen jag gjorde "Dagens" blogg! Så idag tänkte jag faktiskt göra det!

Hon heter i alla fall Linnea!

 

Såhär förklarar Linnea sin blogg:

Hej, jag heter Linnea och bor i Norra Sverige. Jag har bloggat här i över 1 år. Jag tipsar om sminkprodukter, skriver om min vardag och fotar! ♥


Jättefin och snäll tjej som borde få mer bloggläsare!

Hennes blogg: http://linneahellgrens.blogg.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marta - 2 juni 2014 07:55


Hej! Det är så här att jag har bytt blogg nu!! Jag tyckte att bloggplatsen inte var den bästa platsen att blogga på, så jag har flyttat till nattsad! Såklart kommer denna bloggen finnas kvar så att man kan komma in på den och kanske läsa mina först...

Av Marta - 1 juni 2014 10:18


Hej! Jag vill jättegärna blogga men jag har ingen aning om vad!!! Det är så svårt! Men ni kan hjälpa mig. (Om ni vill då) genom att svara på denna fråga i kommentarerna: Vad vill DU se för inlägg här på bloggen?? (Nyvaken) ...

Av Marta - 30 maj 2014 08:47


Av Marta - 28 maj 2014 21:41

Hej! Orkar inte blogga seriöst så här får ni mina senaste teckningar som jag har ritat ...

Av Marta - 24 maj 2014 18:42


Hej! Lydia ville att jag skulle skriva om hajken så då gör jag väll det! Först så när vi kom så var det as varmt! Men ändå så var man tvungen att ha på sig UV-skjortan! Dog typ... Men vi övernattade ju och jag sov jämte Ludde och Esther. För er som...

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards