martaslife

Direktlänk till inlägg 24 mars 2014

#NoHate

Av Marta - 24 mars 2014 19:48

Hej!
Jag tänkte ta upp en viktig sak här på bloggen! Nämligen Näthat... Asså folk fattar nog inte hur mycket hat man kan få, hur illa man kan må över just detta! Storbloggar får oftast jättemycket hat och jag verkligen beundrar dom att dom fortfarande fortsätter och kämpar! Jag personligen tycker att om man inte har något snällt att skriva så kan man helt enkelt hålla käften. För många utav er förstår inte hur HIMLA mycket tid det går åt att t.ex Skriva blogginlägg, göra en video eller något liknande! Jag spenderar flera timmar på bloggen varje dag! Och då betyder det att jag inte bara skriver inlägg nene så enkelt är det verkligen inte! Man måste ta BRA bilder att lägga upp här på bloggen, tänka om vad man ska skriva och sen därefter skriva, kolla igenom 1000 gånger så det inte blir fel! Asså massa jobb! Och efter att man har kämpat för att allt ska bli bra så tycker jag ändå att man kanske ska få liiiite respekt! Jag har en fråga till alla er som skriver sånt dumt på internet: Skulle ni våga att gå fram till den personen och stå ansikte mot ansikte med den och säga samma dumma saker som man skriver till dom?? Ne, jag tror inte det! Det är så enkelt och bara skriva "Anonym" och skriva vad man vill... Alldeles för enkelt... Vissa tar självmord eftersom det är så himla många idioter där ute som bara vill trycka ner en! Asså tänk er! Unga människor 13/14/15 år gammla tar sitt eget liv! Helt sjukt! Och eftersom jag inte vill att någon ska må så dåligt och behöva ta självmord så tänkte jag hjälpa dom! Posta denna bilden här nere på Facebook/Instagram eller vart nu ni vill och hastaga #nohatemarta och skriv om att jag finns att man kan gå in på min blogg och få hjälp! Jag vill inte att folk ska må dåligt så hjälp! Det är ju så enkelt... Glöm inte att säga till alla om min blogg och lägga ut detta så kanske någon får hjälp! Snälla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marta - 2 juni 2014 07:55


Hej! Det är så här att jag har bytt blogg nu!! Jag tyckte att bloggplatsen inte var den bästa platsen att blogga på, så jag har flyttat till nattsad! Såklart kommer denna bloggen finnas kvar så att man kan komma in på den och kanske läsa mina först...

Av Marta - 1 juni 2014 10:18


Hej! Jag vill jättegärna blogga men jag har ingen aning om vad!!! Det är så svårt! Men ni kan hjälpa mig. (Om ni vill då) genom att svara på denna fråga i kommentarerna: Vad vill DU se för inlägg här på bloggen?? (Nyvaken) ...

Av Marta - 30 maj 2014 08:47


Av Marta - 28 maj 2014 21:41

Hej! Orkar inte blogga seriöst så här får ni mina senaste teckningar som jag har ritat ...

Av Marta - 24 maj 2014 18:42


Hej! Lydia ville att jag skulle skriva om hajken så då gör jag väll det! Först så när vi kom så var det as varmt! Men ändå så var man tvungen att ha på sig UV-skjortan! Dog typ... Men vi övernattade ju och jag sov jämte Ludde och Esther. För er som...

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards