martaslife

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Marta - 1 januari 2014 22:01

Hej!
Asså jag är så sjukt tacksam! Trodde verkligen inte att bloggen skulle bli så stor under 1 månad! Det skulle aldrig gå utan er! Men nu har jag en utmaning till er!
Kan vi nå 100 unika denna månaden?? Tipsa alla du känner om bloggen så kanske vi kan få 100 unika! Men tack ändå! <333333

Av Marta - 1 januari 2014 18:00

Hej!

Idag ska jag visa 3 nya kändisar! Här:

   

Detta är då Epicfaiil. (Bilder är från hennes blogg ---> www.epicfaiil.se)

På bilden till vänster är det Moa som är 11 år (2002)

På bilden till höger så är det Moa som är 19 år (2013)

   

Detta är då Katy Perry. (Bilder från --> www.google.se)

På bilden till vänster är det då Katy som är 12 år (1996)

På bilden till höger är Katy 29 år (2013)

   

Detta är då Lady Gaga. (Bilder från --> www.google.se)

På bilden till vänster är Lady Gaga 16 år (2002)

På bilden till höger är Lady Gaga som 27 åring (2013)



Bye bye!

Av Marta - 1 januari 2014 11:30

Hej!

Idag tänkte jag göra: "Tips om Blogg"!! :) xD

Den som blir det är...............

 

Den här tjejen! xD Hahah det är en Sims gubbe! Nej men tjejen har då en Sims blogg och hon visar inte bilder på sig själv utan på sina Simsgubbar! :) Bloggen: www.fantasims3.bloggplatsen.se

Så här beskriver tjejen sig själv och sin blogg:

Välkommen till FantaSims3, Fantas Simsblogg! Jag som driver bloggen heter Fanny, men jag kallas Fanta. Jag är tolv år gammal och bor i Stockholm. Men denna blogg är inte om mig, den är om spelet The Sims 3! Här delar jag så ofta jag kan med mig av allt möjligt rörande spelet: Bland annat nedladdningar, tips, guider, historier, simmar, idéer, bilder, buggar och nyheter. Välkommen in, hoppas du tycker om bloggen!

KOM IHÅG ATT GÅ IN PÅ www.fantasims3.bloggplatsen.se

Bloggen får av mig 7/10 poäng. Själv läser jag hennes blogg och man får verkligen jättemycket tips mm.!

(Bilden och texten om henne är från hennes blogg! Jag äger inte detta!)

BYE BYE!

Av Marta - 1 januari 2014 00:00

Hej!

Nu är det år 2014! Vad tiden går fort! Jag hoppas i alla fall att året blir bättre och mer.... asså händelserikt! I alla fall.....

GOTT NYTT ÅR SVERIGE! :)

 

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards