martaslife

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Marta - 9 januari 2014 18:35

Hej!

Nu gäller det asså!  SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!!!!   


Är du kär i någon?

Nej :)

Vilken är den bästa mascaran du har?

Maybelline New York Big Eyes xD

Vem har varit snällast mot dig?

Svår fråga! Men jag tror nog Lydia och Teresa :)

Vem har du varit snällast mot?

Jo eftersom Lydia och Teresa var snälla mot mig så var jag ju lika snäll tillbaka så jag säger samma personer här! :D

Jeans/Tights?

Jeans

Grönt hår eller Blått hår?

Blått hår

Är du kär i Lukas eller Oliver?

(För er som inte vet vilka det är så är det två killar från min klass som jag har varit ihop med)

Svar: Ingen utav dom!

Hur många sidvisningar har du haft/har som mest?

Som mest är det nog 303 på en månad! o.o

Hur gammal var du när du skaffade bloggen?

Jag var 11 och jag är 11! O.O Skaffade bloggen nån gån i November 2013

Vem är den snällaste tjejen i klassen?

Också en svår fråga!! Men asså jag kan typ inte bara säga 1 tjej! DET GÅR BARA INTE! Måste säga 2 och det är: Lydia och Esther

Vill du vara singel eller vill du vara tsm med någon?

(Tsm är en förkortning av tillsamans)

Asså! Det är ju jätteskönt att vara singel men det är ändå kul på något sätt att vara tillsamans med någon! Svår fråga men just nu så tycker jag singel men jag kan ju ändra mig på bara någon dag liksom!

Har du mens?

Eeeehhh.... PÄDDO ELLER?????!!!!! O.O  

Hur många gånger har du varit kär?

Typ 3/4 gånger kanske :)


Ja det var då alla frågor!

 

BYE BYE! =^.^=

Av Marta - 9 januari 2014 07:27

Hej!

Jag kommer inte kunna blogga hela dagen idag!   

För att jag ska gå till skolan och sen va med min bästis    Så jag kommer komma hem typ nån gång på kvällen /Med kväll menas det klockan 18 typ   )

Men då tänkte jag göra ett inlägg nu!   

Asså det är typ ingen som frågar något på frågestunden! KOM IGEN NU! Fråga ALLT du vill och allt du kommer på! För det är sista chansen, skriv så många frågor du kan!!!

FÖR IKVÄLL GÄLLER DET! JAG SKA SVARA PÅ ALLA FRÅGOR!   


 

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards