martaslife

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Marta - 10 januari 2014 20:08

Hej!

Fick en idé av Lydia innan, JAG SKA SKRIVA OLIKA SKÄMT!!   

Vi kör igång helt enkelt!

_________________________________________________

- Jag ficken iPhone 5S, en laptop och en teve idag! ;)

- Ok

- Är du inte avundsjuk nu eller?

- Nej

- Varför inte?

-  För att mina föräldrar lärde mig att stava

_________________________________________________

- En kille bröt sig in i våran lägenhet förra helgen men han snodde inte teven han snodde bara

fjärrkontrollen! Så nu åker han förbi våran lägenhet och byter kanal!

Vilken idiot!

- Ja verkligen!

_________________________________________________

- Hej blondinen! Jag såg din kod igår på bankomaten ;)

- Hah? Ja visst, vad är koden? ;)

- 1756

- FEL! Det är 3926

- Tack, Jag har ditt kreditkort förresten!

- Pfft! Du har ju inte koden! ;)

________________________________________________

Läraren: Har du gjort dina läxor ?

Jag: Har du rättat mitt prov?

Läraren: Jag har andra elevers prov att rätta

Jag: Jag har andra lärars läxor att göra

________________________________________________

- Lök är den enda frukten som får mig att gråta!

- Verkligen?

- Ja!

- Låt mig kasta en kokosnöt på ditt ansikte så får vi se då!

________________________________________________

- Jag kan inte fatta att dom är tillsamans efter allt skit dom fått!

- Vilka?

- Mina skinkor!

________________________________________________

Läraren: Kan du se Gud?

Jag: Nej

Läraren: Kan du röra Gud?

Jag: Nej

Läraren: Då finns inte Gud!

Jag: Kan du se din hjärna?

Läraren: Nej...

Jag: Kan du röra din hjärna?

Läraren: Nej..

Jag: Ja men då finns det inte heller! >.<

_________________________________________________

- Har hört att du gillar badboys

- Mmmm

- När Dora frågar mig något så svara jag inte....

_________________________________________________

- Mamma jag har goda nyheter!

- Fick du ett A på provet??!!

- Jag sa en god nyhet inte ett mirakel...

_________________________________________________

Läraren sa att jag misslyckades med provet idag

Jag svarade: "Du misslyckades med att undervisa mig"

_________________________________________________

BYE BYE!


Av Marta - 10 januari 2014 16:46

Hej!

Asså jag har en sjukt bra vän! Och det har inte ni    Ne jag skojar bara, alla har väll nån bra vän eller?   

Men i alla fall.... Denna vännen heter då LYDIA! Jag hoppas att hon läser detta annars kan det bli lite pinsamt....   

Men detta är till dig:

Lydia jag vill Tacka dig för allt du har gjort mot mig, allt du har hjälpt mig med! Jag kanske inte har varit så snäll som du tillbaka men jag hoppas att du inte hatar mig för de...

Med dig kan jag prata om allt! Och liksom du är bara för gullig ibland! Sara och Lovisa borde vara så SJUKT stolta att ha en sån BFF som du, för de har inte alla! Sen när vi blir äldr och flyttar och allt då kommer jag alltid att komma ihåg dig, du kommer alltid att vara i mitt hjärta!    Du är som en ängel från himmelen för mig!   

Jag vet att detta kanske inte säger så mycket men jag verkligen menar VARENDA ord av det här! Och jag hoppas du förstår!

PIFF & PUFF FOREVER TOGETHER!   


Visste inte om jag fick lägga upp en bild på dig så jag gör inte det i fall liksom!   


 


Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards