martaslife

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Marta - 23 januari 2014 17:21

Hej!

Idag var det verkligen en normal dag för mig eller??? Ne det var den VERKLIGEN inte!

Först på monnen så fick jag värsta gladhetsdampen! För Lydia har varit sjuk i 2 dagar! FATTAR NI! JAG HAR INTE

TRÄFFAT HENNE PÅ 2 DAGAR!!   


Sen på rasten så fick jag typ nån pappadamp! Haha! Ne men i skolan så lekte vi en gång att Leon (en kille i min klass) och Tuva (min bff) var mamma och pappa och jag var barnet! Och på rasten fick jag nån damp och gick efter Leon och sa: "Pappa! Pappa! Vänta på mig! Vart ska du? Kan jag få en leksak??"   


Sen fick jag skrattdamp! Jag och Lydia skulle öva på våran Pjäs som vi ska framträda och Lydia sa något konstigt och jag fick värsta skrattanfallet!   


Sen var Lukas (en i min klass) jätteelak mot mig! Han retade mig så jag jagade honom med en sko! Jag träffade han typ 3 gånger! Ni skulle skrattat ihjäl er om ni skulle sett det! Och Lukas var ju smart! Istället för att skydda sig eller nått så sprang han iväg och skrek som en galning!   


Sen gick jag in på MSP (bara för att jag hade tråkigt) och där fick jag lite olika slags dampanfaller!   


Jag är inte normal, jag vet, och jag är glad för det!

 


Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards