martaslife

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

Film med Bästie!

Av Marta - 25 januari 2014 16:10

Hej!

Igår så kom Esther till mig! Vet ni varför?? JO FÖR VI SKULLEOVA ÖVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi bestämde oss för att kolla på film! Eftersom varken Jag eller Esther har sätt Twilight filmerna så blev det e valet! ;)

Vi hade jättekul och det enda vi gjorde både igår och idag var att kolla färdigt på Twilight filmerna!

MAN BLIR VERKLIGEN BEROENDE!

 

Twilight

Handling:

Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington, Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla förföriska Edward Cullen tar hennes liv oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den personen Edward älskar mer än någon annan. Edwards och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.

Filmen är sjukt bra och den får:

 


 

The Twilight Saga: New Moon

Handling:

Bella firar sin födesledag med sin pojkvän som vampyr, Edward, och hans familj. En enda händelse får förödande konsekvenser. Bella skär sig i finger på ett papper, och Edwards bror tappar kontrollen och försöker attackera henne. Händelsen får Edward att tänka över sitt och Bellas förhållande, och han besluter sig att lämna henne. Bella sjunker ner i djupt mörker, och det verkar som att ingenting kan få henne hitta tillbaka livet igen.

Denna filmen är också as bra så den får:

 


 

The Twilight Saga: Eclipse

Handling:

Bella och Edward är nu återförenade i Forks, men är Edward det slutliga valet? Medan Bella slits för sin kärlek för Edward och vänskap till Jacob så närmar sig datumet för hennes förvandling till vampyr med stormsteg. Samtidigt börjar det ske en rad oförklariga mord i den närliggande staden Seattle...

Den här är också sjukt bra! Den får:

 


 

The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1

Handling:

Varulvarnas klan Quileute och vamprernas rojaliske Volturi börjar närma sig de blivande föräldrarna Bella och Edward vars barn utgör en stor förändring för både vampyrer och varulvar.

Filmen är nog den mest spännande utav dem alla delarna! Filmen får:

 


 

The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2

Hanling:

Efter Renesmees födelse tvingas Cullens söka hjälp hos andra vampyrklaner. De måste tillsammans skydda barnet från de falska angklagerserna som ställer dem framför Volturi.

Jag blev jätteledsen när jag fick veta att detta var den sista delen EVER! Men ja, nu för tiden vill ju ingen göra några bra filmer för liksom varför?? Dagens filmer är mycket sämre än vad de var för typ 4/3 år sen! INGA SPÄNNANDE FILMER, ACTION, FANTASY! Vad är detta för konstig värld utan några bra filmer?

Men ja, man får väll leva med det och kolla på samma filmer hela tiden!

Filmen får:

 


Jag älskar verkligen Twilight filmerna! Och jag hoppas att någon kommer göra liknade filmer!


 
 
VERONICA

VERONICA

25 januari 2014 17:24

Nu blev jag jättesugen att se twilight! :)

http://vveronicas.com

Marta

25 januari 2014 20:28

Haha gör det vetja! Men kom ihåg jag och Esther kollade på alla avsnitt i 6 timmar...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marta - 2 juni 2014 07:55


Hej! Det är så här att jag har bytt blogg nu!! Jag tyckte att bloggplatsen inte var den bästa platsen att blogga på, så jag har flyttat till nattsad! Såklart kommer denna bloggen finnas kvar så att man kan komma in på den och kanske läsa mina först...

Av Marta - 1 juni 2014 10:18


Hej! Jag vill jättegärna blogga men jag har ingen aning om vad!!! Det är så svårt! Men ni kan hjälpa mig. (Om ni vill då) genom att svara på denna fråga i kommentarerna: Vad vill DU se för inlägg här på bloggen?? (Nyvaken) ...

Av Marta - 30 maj 2014 08:47


Av Marta - 28 maj 2014 21:41

Hej! Orkar inte blogga seriöst så här får ni mina senaste teckningar som jag har ritat ...

Av Marta - 24 maj 2014 18:42


Hej! Lydia ville att jag skulle skriva om hajken så då gör jag väll det! Först så när vi kom så var det as varmt! Men ändå så var man tvungen att ha på sig UV-skjortan! Dog typ... Men vi övernattade ju och jag sov jämte Ludde och Esther. För er som...

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards