martaslife

Alla inlägg under februari 2014

Av Marta - 22 februari 2014 18:40

Hej!

Har ni hört innebandy låten??

Hehe tror att alla innebandy spelare känner till denna! ☺



Om du inte kan se videon klicka då på länken!

http://www.youtube.com/watch?v=eboHcjGe5-4


Av Marta - 22 februari 2014 17:15

Hej!
Det har ju inte blivit särskilt mycket uppdatering idag på bloggen men den är bara för att jag har spelat match!
Mot: Hovslätt
Vart: Hovslätt
Resultat: 7-0 till Hovslätt
Kanske inte den bästa matchen men dom är ju 2:a i serien så liksom!
Men Tuva glömde sina skor då hon fick låna mina Björn Borg skor som jag använder som ytterskor...
Hehe det såg lite failat ut! Och jag skrek som en galning som vanligt!
Sen åkte jag, Esther och Tuva i samma bil och på vägen hem så lekte vi att man bara fick säga ett ord och till slut blev det jättekonstiga meningar! Haha!
Men annars mår jag bra, lever fortfarande så jag antar att det är bra!

Av Marta - 21 februari 2014 20:54

Hej!
Idag gjorde mamma VÄRLDENS godaste hemmagjorda varmchoklad! Helt hemmagjord! Och grädde på med!
NOMNOMNOMNOM!!!

Av Marta - 21 februari 2014 16:42

Hej!

Hittade en jättefin låt idag! Helt klart min nya favorit! ♥

Saknar dig... ♥



Om du inte kan se videon klicka på länken då!!

http://www.youtube.com/watch?v=wSAkKRJeH48


Av Marta - 20 februari 2014 15:09

Hej!

Idag på långrasten så hade vi tråkigt så liksom vi trollade lite! Hehe...

Josef var uppfinnaren

Jag var hans assistent

och Esther var våran försökskanin

Haha vi kom på typ 4/5 uppfinningar!

Vi hittade ett rep som vi använde

1. Jag gungade och Josef hoppade på bakom. Han knöt repet på den stången över gungan och försökte hänga där i...

MISSYCKAT! Men jag några medaljer utav Josef... Med medaljer menar jag sparkar...


2. Det var välla att han skulle knyta repet runt gungan och försöka gunga mig medans han drar i repet...

MISSLYCKAT! Jag snurrade bah runt...


3. Vi knöt repet mellan två gungor och vi skulle först få upp farten efter det så skulle jag sakta ner och då skulle dt dra i repet och då flyger ju den andra!

LYCKAT! Men jag fick en till medalj... Jag fick gungan med Josef på min armbåge så nu har jag ett blåmärke där.


4. Vi skulle göra samma sak bara att Esther skulle stå/sitta ner på repet..

LYCKAT! Bah att man typ fick nån hörselskada för Esther skrek så HIMLA mycket.


5. Vi gjorde samma sak bah att repet var typ högst upp så man kunde hänga i det!

LYCKAT! Kanske så var det inte världens bästa idé men men! Det gick bah att Esther var skit rädd!


Haha... Josef sa att han ska komma på mer uppfinningar så vi får välla se! ;)


 

Av Marta - 19 februari 2014 20:40

Hej!
Får några dagar sen fick jag en fråga om jag kunde visa shortsen som jag köpte utav en tjej!

Dom här är dock 1/2 storlek/storlekar för stora! Men dom är jättebra! Bra kvalité på materialet och väldigt lätta!

Av Marta - 19 februari 2014 17:10

Hej!
Back from school! YEEY!

Av Marta - 18 februari 2014 15:18

Hej!
Vet ni vad?!?! Nej de vet ni inte!
LYDIA FYLLER ÅR IDAG!!! :O
Hon fyller 12 år idag!
Hipp hipp, hurra, hurra, hurra, YEEEEY! Love You!

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards