martaslife

Alla inlägg under februari 2014

Av Marta - 1 februari 2014 19:30

Hej!

Har ni någon gång haft en falsk vän? För det har jag! Min falska vän skrev att jag var en bra vän medans pesonen skickade till andra att jag är dum och ful! Hur kan man vara sån?! Fattar verkligen inte hur människor kan vara så falska att till och med förstöra andras vänskap med andra personer! Men asså kan man inte vara sig själv eller? Jag är skit konstig men är ändå mig själv! Alla i klassen tycker att jag är störd eller nått? Men låtsas jag vara nån annan? NEJ! Jag är nöjd med mig själv och som jag är! JAG ÄR HELT CRAZY OK?? Lev med det! Men om ni inte kan det kan ni ju sluta kolla på mig, prata med mig, skita helt totalt i mig! BRYR MIG INTE ETT SKIT! Men sluta förstöra mitt liv om ni inte kan kolla på mig!

 

 

Av Marta - 1 februari 2014 10:51

Hej!

Dagens inspo är Söta Muggar! ♥

 

 

Hej

Av Marta - 1 februari 2014 08:35

Hej!
Jag mår bra nu och är tillbaka!
Men eftersom det är en ny månad så tänkte jag göra en uppmaning till er! I januari fick jag 168 unika besökare på bloggen! Tack! Men kan jag få 200 denna månaden??! Eller vad tror ni? Tipsa om bloggen till alla du känner!! Vi får se om ni klarar uppmaningen...

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards