martaslife

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Marta - 4 april 2014 21:11

Hej!

Tittade på film nyss och seriöst BÄSTA FILM PÅ LÄNGE! Min favorit film är ju "Jag saknar dig" men den här kommer lätt som en delad etta plats! Dock så står det att denna filmen är en skräck film men jag täl väldigt myket skärck om man säger så, så att denna filme var inte srskilt farlig för just mig.


 

Filmen heter: "Orphan"

Beskrivning:

Efter att Kate och John Coleman förlorat sitt lilla barn bestämmer de sig för att adoptera en 9-årig flicka som inte är i närheten av att vara så oskyldig som hon först verkar...


Seriöst skulle kunna se denna om och om igen! Det sägs att det finns del 2 men jag är inte helt säker. Ska kolla upp det sen och om det finns så ska jag såklart kolla på den! Men som sagt så är det tydligen en skräck film men den är inte alls läskig (i alla fall inte för mig) utan bara mest spännande.

Filmen får:

 

Av Marta - 4 april 2014 13:46

Hej!

Först på monnen var jag hos tandläkarn med mig tandställning, buuuuuu! Måste fortfarande använda den. Sen så gick jag till skolan och det första vi hade var då idrott och idag så spelade vi Volleyboll, igen. Vi var kanske inte det bästa laget men kul var det väll ändå! Men såklart så var det vissa som inte kunde sköta sig och lektionen avbröts. Inte okej! >:( Sen hade vi svenska och efter det var det raaaast! ♥ Jag spelade basket med Teresa, Ella, Sara, Lovisa, Emil, Hugo och Elias. Killarna är från 6:an. Sen hade vi matte och det gick välla bra! Är ju ändå smartare än alla andra ;) Ne men jag går i 5:an men har 6:ans mattebok som egentligen är för enkel.... Men sen så hade jag och Sara i uppgift att lära Lovisa snällhet. Gissa hur det gick? Det första hon gjorde var att slå till Axel... Och så sa vi att hon måste säga förlåt och hon bah "Föör  -  låt" Så vi har i uppgift att uppfostra henne ochLOvisa ska få en läxa från mig hur hon ska bete sig! Vi får se hur det blir... Sen kollade vi bara på nyheter. Men helgen kommer vara tråkig! För Lydia, Teresa, Svärd, Leon, Philip, Oliver, Lukas, Sara, Mohammed, Lovisa, Jakob och Koppetsch (halva kllassen) ska åka på Fair play cup! För er som inte vet vad det är så är det en innebandy cup! Vi spelar inte i samma lag det var därför jag, Tuva och Esther var på innebandy cup förra helgen. Men jag kommer sakna Lydia, Sara och Lovisa under helgen! ♥ Men nu för sjöön ska dom vinna! Annars blir jag arg! Nu sitter jag här och lyssnar bara på mitt favorit band och tråkar... ♥

Eftersom jag har tråkig så kan ni ju Snapchata mig!

Min Snapchat: Martis88

 

Av Marta - 4 april 2014 07:11

Hej!
Börjar dagen med att kolla på lite bilder och så! Men något jag längtar till är att det ska bli juni! Vet ni varför?? Jo för vi ska till Paris!!! Åååhhh längtar så himla mycket!
Och dessutom så är det inte så jättelänge kvar till min födelsedag!

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards