martaslife

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Marta - 15 april 2014 23:13

Hej!
Min dator var ju på lagning och liksom hela hårddisken och moderkortet (stav?) var helt paj så jag var tvungen att installera om alllllting... Men nu är jag tillbaka med mina Sims inlägg! (Alla gammla familjer har raderats så jag har börjat på en ny)
Okej vi kör igång!

Det här är Katharine Pirce. Hon är en ungdom som har flyttat till Starlight Shores. Kathrine älskar att träna men ändå så jobbar hon inte med det. Hon är nämligen arkitektur! Och det är det mest fantastiska hon vet!
Stjärntecken: Lejon
Favoriter: Pop, Våfflor och Lila
Egenskaper: Modig, Familjeinriktad, God, Atletisk, Fostrande
Färdigheter: Målning (2), Atletisk (6), Matlagning (6), Fotografering (1), Sociala nätverk (1)

Det här är huset som Katharine har byggt helt själv! (Dock så är huset större nu av en anledning, ni får se sen) Men huset tog mig 2 timmar att bygga men det var det värt!

Katharine är en galen person som gillar att bara göra saker helt random! Så en dag bestämde hon sig för att tatuera sig! Det gick bra och Katharine tycker verkligen om sina tatueringar.

Haha och breven får vi ju inte glömma bort! Katharine är nämligen vääääääääldigt populär bland killarna! Och sånna här brev får hon vaaarje dag av olika killar! Men hon tror inte att hon kommer bli tillsammans med någon utav dom killarna :/

[Bild]

Katharine började känna sig lite ensam så hon skaffade sig en bästa vän alltså - Isaac Luck. Dom har umgåtts väldigt mycket den senaste tiden.

[Bild]

Och så blev det så som jag trodde... Katharine blev självklart kär i Isaac och friade till honom (han är en varulv det är därför han ser så annorlunda ut) Och som tur var så blev Isaac också kär i henne så han sa ja! Och snart skulle dom gifta sig <3

[Bild]

Och några dagar efter så gifte dom sig! Men utan massa människor och festar och skit! Det kostar för mycket och dom tyckte att det var bättre att spara pengarna istället. Så det blev ett privat bröllop här hemma.

[Bild]

Men vad hände där da?? Haha ja ni ser rätt! Katharine är med barn! Hon och Isaac tyckte att det var SFS' för någon arvinge!

Detta var då mitt första Sims inlägg med denna familjen och jag älskar den! Katharine har fött nu men det får ni se i nästa inlägg! Så håll ut! ;)

...

Av Marta - 15 april 2014 16:30

Heej! =^.^=
Bara så ni vet är de Lydia som skriver nu!
Jag är en tjej på 12 år och har mång BFF! En utav de 5-7 st är Marta! Marta är en snäll och väldigt omtänksam människa! Hon bryr sig alltid om mig och försöker alltid att stötta mig!!! Bara så ni vet läser ni en underbar bloggerskas blogg! Om jag va ni så skulle jag bry mig om de hon skriver!!! Hon lägger ner tid och kärlek på det här så lite credd borde hon få!!! Aja ett ord från mig Lydia!
Marta kommer skriva ett nytt inlägg snart!
Hare gött dö!

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards