martaslife

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Marta - 7 april 2014 21:45

Hej!

Det här inlägget är till mina bästa bänner!

Ni är alltid där för mig när jag mår piss! Ni kanske inte ens vet om när ni gör mig glada men bara att ens få prata med er gör min dag! Jag önskar att jag skulle kunna hjälpa er... Men jag hoppas att ni älskar mig ändå! :D För jag älskar er suuuuuuuper duuuuuuper mycket! ♥ Vet inte riktigt hur jag ska ens förklara det här!

Men ni är bäst!

Till:

Lydia ♥ Esther ♥ Tuva ♥ Sara ♥ Millan ♥ Lovisa ♥


 

Av Marta - 7 april 2014 19:43

Hej!
Tänkte berätta om dagen lite! Först gick jag till skolan (i tid) och ja först hade vi nån lektion sen hade vi engelska asså åhhh vad jag hatar det ämnet!! >:( Men jaja vi fick reda hur många poäng vi fick på våra 2 "prov" på det ena kunde man ha 16 rätt och jag hade 12 och på det andra fick jag 20/21 rätt! Dumma slarvfel! På rasten var jag bara med Lydia en sväng och gick bara runt lite. Och i våran skola hållde dom på att fixa och trixa med ett nytt kök så att idag blev det färdigt! VI FICK REDIGA TALLERIKAR PÅ TYP 3 MÅNADER! :O Och det var ju kul att äta i ett nytt kök! Känns så fräscht på något sätt! Sen skulle vi ha klassråd.... Vanligtvis så kanske det håller på i max 20 min idag tog det kanske 1 timme.... För att Erika sa att vi skulle ha ett speciellt ämne på torsdag oh ni vet hur våran klass är tramsig... Vi skulle börja med ja ni vet biologi och ni vet kroppen och lite sånt jaa.Erika sa: "Om ni har någon snabb fråga nu så är det bara att fråga! Jag svarar gärna på era frågor!" och såklart så blev det bara trams frågor typ som kanske "När kan man göra det där du vet med en tjej??" och massa trams men det var ju ändå bra för då slapp vi annan lektion. Efter det hade vi musik med Sylvia och dom som inte ville dansa skulle typ skriva om kända artister som hon valde åt oss. Eftersom jag HATAR att dansa så fick det bli skriva om någon gubbe! Men jaja! Just nu så kikar jag bara med Sara! ♥

 

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards