martaslife

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Marta - 12 april 2014 22:04

Hej!
Tänkte köra igång med en frågestund nu! Så kommentera så många frågor ni bara kan och nästa vecka på söndag kommer jag svara på allt!

Av Marta - 12 april 2014 20:48

Hej!
Sorry att jag inte uppdaterade igår men jag var allmänt trött. Men jag berättar idag istället!
Fredag:
Först på monnen - skola... Och då hade vi idrott... Vi körde flaggan och Jaa lagen var ju så himla jämna kan man säga! Ne inte alls! Vårat lag förlorade alla 5 gångerna och alla blev sura som vanligt. Sen när vi kom tillbaka till klassrummet så hade vi lite lektioner som vanligt och sen hade vi rast. DET PISS REGNADE! Så vi gick till Lillan och spelade piano... =^.^= efter det hade vi några lekar och sen mat och sen så kom Märion med sin lilla bebis och hälsade på! Det är en flicka som heter Hilma och hon var ungefär 50 cm lång och vägde 3,5 kg (tror jag) men hon var jättesöt! Så vi 20 stycken elever + 3 lärare + Märiob stog i en cirkel runt Hilma men hon sov ändå! Ååh! Man skulle bara vilja ta med henne hem ju! Efter det så gick jag hem och kollade på Vampire Diaries (ni vet att jag är beroende av den serien) =^.^=
Idag/Lördag:
På morgonen så åkte vi till sporthallen för att vi hade innebandy avslutning! Det var pris utdelning och lite aktiviteter och grillning! Och jag fick en medalj (som precis alla andra) och årets träningsflit. Det är den som har varit på flest träningar och jag får det priset vaaaaarje år! xD Men dock så hann jag inte med grillningen och allt för vi åkte och handlade och då så köpte jag bara ett vitt nagellack (kan tydligen inte överleva utan ett) sen så var det typ middags dags så vi åt på McDonalds. När jag kom hem så hade jag det himla tråkigt så jag började kika med Lydia och sen så träffades vi bara och gick runt lite. DET VAR KALLT SOM IN I!! Men sen så kom Oliver och då var vi 3, vi snackade lite, kollade på spionerna, (det är 2 människor här i samhället som är lite konstiga och dom åker runt här i samhället med sina bilar och kollar därför kallar vi dom spioner och dom åkte efter varandra! Så det var värsta epicfail!) och sen såg vi polisen och försökte springa efter dom sen så var vi tvungna att gå hem så nu är jag hemma!
Btw... Jag kommer kanske vara lite oaktiv nu men förstå mig jag har faktiskt påsklov...

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards