martaslife

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Marta - 8 april 2014 18:45

Hej!
Såg en tag på internet och tänkte att det kanske blir kul att själv göra den!

1. Hur många gånger om dagen rengör du ansiktet?

2 gånger, morgon och kväll eftersom jaa jag har väldigt mycket finnar så min hud behöver det!

2. Vad har du för hudtyp?

Ojlig och fet

3. Vad använder du för ansiktsrengöring?

Aco spotless deep cleansing

4. Vilken fuktkrän använder du?

Apoteket återfuktande ansiktsgel

5. Har du fräknar?

Nepp inte vad jag ser i alla fall

6. Har du, eller har du haft aknebenägen hud?

Asså ja typ kanske inte jättemycket men man kan säga det

7. Vet du att man bör byta mascara efter 3 månader?

Vaa? Ska man? :O

8. Vilken mascara använder du?

Jag använder knappast mascara men när gör jag gör det så använder jag Mabelline big eyes

9. Vad applicerar du ditt smink med??

Med foten, vem gör inte det liksom....

10. Vad tycker du om pigmentögonskuggor?

Dom är väll bra...

11. Använder du mineralsmink?

Nepp!

12. Köper du smink på ebay?

Såklart inte! Kan vara väldigt farligt...

13. Köper du smink på rea?

Jaa, när det finns chans så varför inte??

14. Vilken kändis är alltid snyggt sminkad?

Tror att jag väljer Nina Dobrev

15. Skulle du kunna gå hemifrån osminkad??

ASSÅ GUD NEEE! Tror att jag skulle dödt! Jag är ju så himla beroende av smink! NEE FY ALDRIG!

16. Tycker du om smink?

Helt ärligt.... Nja inte särskilt mycket asså jag tycker att det blir så "tungt" och klumpigt i hela facet!

 

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards