martaslife

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Marta - 18 april 2014 20:28

Hej!

Något som många bloggare gör är en slags blogglista och såklart vill jag ju inte vara efter med det så däför gör jag den nu! :)


Vem är din bästa vän?

Har många men säger väll dom igen: Lydia, Esther, Sara, Millan, Lovisa, Tuva och min säng! ♥

Vilket är ditt favoritnummer?

3 eller 2

Vad var det senaste du åt?

Marshmallow med choklad och strössel ☻

Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då?

Vit! VEM SJÖÖN VILL INTE VARA EN VIT KRITA LIKSOM?!?!?!

Hur är vädret just nu?

Grått, molnigt, kallt, regnigt. :(
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Millan ♥
Favorit TV-program?
Kollar inte särskilt mycket på tv men jag säger "Trolljägarna"
Har du några syskon?
Nepp! Är ensambarn!
Längd?
1.68 ungefär
Hårfärg?
Min rediga: Mörk brun. Den jag har nu: Svart, rosa/blond, lila
Ögonfärg?
Blå/grön aktig
Använder du kontaktlinser?
Nepp
Favorit högtid?
Jul!
Favorit månad?
Augusti
Har du gråtit någon gång utan anledning?
Helt ärligt.... HAR INGEN ANING!
Vilken var den senaste filmen du såg?
Sune på bilsemester
Favoritdag på året?
18 Augusti xD
Är du för blyg för att bjuda ut någon på dejt?
Har ingen blekaste aning! Är bara 11 år och har inte varit på dejt någon gång så vad tror du??
Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)?
Har aldrig testat!
Kramar eller kyssar?
Beror på vem
Choklad eller vanilj?
Tror faktiskt att jag säger vanilj
Har du tatueringar?
JAAA! Jag är ju 11 år! VILKEN 11 ÅRING HAR INTE TATUERINGAR?? Jag har i alla fall hela kroppen full med sånna...
Vad lyssnar du just nu på?
När pappa tittar på tv
Är du kär i någon kändis?
Nej
Vilka böcker läser du just nu?
"Tysnad, Tagning!" och "FUL"
Piercingar?
Öronen
Favorit film?
"Jag saknar dig" och "Orphan"
Ditt favorit fotbolls lag?
Hejar inte på några
Vad gör du just nu?
Bloggar och kikar med en amerikansk tjej ☻
Smöriga, naturelle eller saltade popcorn?
Saltade
Hundar eller katter?
Katter
Favoritblomma?
Har ingen
Har du blivit påkommen att göra något du inte borde göra?
Har inget bra minne.... Kommer inte ens ihåg vad jag gjorde för en vecka sen...
Har du en bästa kompis i det motsatta könet?
Har haft 3 stycken men dom slutade snacka med mig utan anledning, men annars har jag väll en bra killvän men inte bästa vän
Har du älskat någon någongång?
Såklart!
Vem vill du träffa just nu?
Millan och Lydia ♥
Är du fortfarande vän med folk från skolan??
Ehh nee... Vem är det liksom??
Har du någon gång skjutit med en pistol?
Nepp
Gillar du att flyga med flygplan?
Nja...
Höger eller vänster-hänt?
Höger
Hur många kuddar sover du med?
6
Lyssnar du på radio?
Nej
Är det någon på Tumblr du vill dejta?
Har inte tumblr
 
 
Av Marta - 18 april 2014 10:37

Hej!
Tänkte berätta om dom dagarna där jag inte har skrivit något på bloggen.
Söndag:
På monnen var jag i kyrkan som varje söndag. Efter det när jag kom hem så städade jag och åt mat och kollade på film. Nämligen....... SUNE PÅ BILRESA!! :O Jag tyckte att den andra var mycket roligare, denna var lite mesig typ. Men aja!
Måndag:
Jag hade skit tråkigt hela dagen. Så tillslut så gick jag ut med kaninen och kikade lite med fotbollen. Sen så spelade jag bara på datan lite och chillade.
Tisdag:
Jag vaknade typ vid 10 och skrev till Lydia när jag skulle komma. Så vid 1 så gick jag till Lydia och det första vi gjorde var att laga pannkakor (eftersom vi har påsklov och föräldrarna jobbar) och det blev lite mer missbildade pannkakshögar än pannkakor... Och brända blev dom också! Efter att vi hade ätit upp så gjorde vi typ "chubby bunny" fast med tuggummi så man skulle tugga samtidigt som man sa en mening vi kom på en as bra mening. Ett tips är att ha med många "S" i meningen då blir det svårare. Sen gick vi ut och kom på att vi kunde göra en musikvideo till "I belive I can fly" och jag ska försöka ladda upp videon senare. Sen så var vi bah ute.

Onsdag:
Jag har chilla, sov typ till 12 på dan och sen så spelade jag bara och gick ut med kaninen lite.
Torsdag:
Trååååååååååååååååååååååååååk!!
Jag kikade mest med massa vänner och träffade en engelsk tjej som jag kikade med. Lite svårt va det men hon är jättesnäll! Sen har jag bara haft tråkigt.

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards