martaslife

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Marta - 21 april 2014 20:46

Hej!
Idag vaknade jag kollade på insta och snapchat. Sen ringde Esther till mig och frågade om vi kunde va idag. Såklart ju! Och så gick jag bara hem till henne och först hoppade vi lite studsmatta. Idag var det också väldigt varmt ute! YEEY SOMMAR PÅ GÅNG! Eller jag hoppas på det. Sen har vi bara ätit mat och sen gick vi till lekparken och hade kul! Efter det gick vi hem till mig och spelade lite Sims hehe... Efter typ 2 timmar kom Esthers mamma, syster och bror till oss på fika. Det blev tårta,glass och godis! Namnam. Efter det fick Gabbe hem och jag, Esther och Judith gick ut med kaninen. Och Judith ville hålla koll på han så jag och Esther spelade en enkel fotbollsmatch. Nja... Jag kan bara säga att bollen var VÄLDIGT hal... Har gräsfläckar över hela benen. Efter det så gick Esthers mamma och Judith hem och jag och Esther var i en halvtimme till så vi gick till lekparken.
Men vet ni vad??? Detta var min sista dag på påsklovet! :( känns som om jag ska börja gråta. Måste gå upp tidigt imon för att hinna till skolan... Men man får tänka att det bara är 4 dagar kvar till helgen och lite mer än 50 dagar kvar till sommarlovet!!!

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards