martaslife

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Marta - 2 april 2014 22:07

Hej!

Tänkte bah göra en snabb tag! :)


Vad har du på dig?

En McDonalds-innebandy-cup t-shirt, ska strax sova och ligger i sängen :)

Vem känner dig bäst och varför?

Tror det är Lydia, eftersom att hon är min bästis och om det är något så säger jag det till henne! Hon vet alllllt....

Vad stog det i ditt förra sms?

Kik sms från Lydia: Jaja men jag mst sova nu bye!!!

Vem sov du över hos senast?

Eeehh... Om Warbergscupen räknas så var det i helgen annars var det väll i mars/februari med Esther

Ljushåriga eller mörkhåriga killar?

Asså det spelar ingen roll men något som jag tycker är skiiiiit gulligt på killar är just mörkt hår men asså jag kan vara ihop med en ljushårig kille också, om ni fattar vad jag menar!

När grät du senast och varför?

Tror det var i December... Jag hade slagit rejält i mina knän i skolan, vet ej vilken månad men typ december/november

Skriv namnet på en vuxen du ser upp till

Nja... Asså jag är inte någon sån som ser upp till människor...

Vem är du mest lik? Mamma eller pappa?!

Haha pappa såklart... ;)

Hur lång är du?

Typ 1.67/1.68 cm

Dagens humör?

Halv seg och trött

Hur gammal är du om fem år?

Ska fylla tolv men är elva så vi kör 11+5=16^^

Vem ringde du senast?

Mamma

Vem ringde dig senast?

Mamma ;)

Vilken ögonfärg har du?

Blågrön

Vem gjorde dig glad senast?

Millan

Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Vi bor tillsammans som en familj men min mamma och pappa är inte gifta ;)

Vilken är din favoritlåt just nu?

Bring me the horizon - It never ends

Bring me the horizon - black and blue

Hur många kuddar har du i din säng?

6 stycken! ^^

Är du singel eller har du ett förhållande?

Singel men letar efter nån ;)

Något du saknar?

En gammal vän...

Vad gör dig ledsen?

Falska vänner, mobbning osv.

Vad gör dig glad?

Mian närmsta vänner ♥

 

Av Marta - 2 april 2014 18:06

Hej!
Ska berätta om min eeehhh dag...
Vi börjar skolan klockan 8.15 gissa vad?? Jag vaknade vid 8.20 så japp då blev man försenad till skolan! Igen... Men ja Erica tog de chill! Men annars har det väll inte hänt speciellt mycket. Efter skolan så gick jag en runda med Lovisa och vi var i lekparken mest. Sen så skulle jag hem för att vi skulle åka till Vetlanda till Elgiganten. Gissa?!? VI SKULLE HÄMTA MIN DATOR FRÅN LAGNING! Yeey! Men det var något fel med modenkortet (har ingen aning hur det stavas!) så dom bytte då de kortet så allt på hela datan har raderats så liksom jag har fått installera om allting på hela datan! De är typ som att man får en ny dator då ni vet man måste välja land, språk och sånt! Men jag är skit glad och hoppas på att det ska funka nu!

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards