martaslife

Direktlänk till inlägg 2 april 2014

TAG! ♥

Av Marta - 2 april 2014 22:07

Hej!

Tänkte bah göra en snabb tag! :)


Vad har du på dig?

En McDonalds-innebandy-cup t-shirt, ska strax sova och ligger i sängen :)

Vem känner dig bäst och varför?

Tror det är Lydia, eftersom att hon är min bästis och om det är något så säger jag det till henne! Hon vet alllllt....

Vad stog det i ditt förra sms?

Kik sms från Lydia: Jaja men jag mst sova nu bye!!!

Vem sov du över hos senast?

Eeehh... Om Warbergscupen räknas så var det i helgen annars var det väll i mars/februari med Esther

Ljushåriga eller mörkhåriga killar?

Asså det spelar ingen roll men något som jag tycker är skiiiiit gulligt på killar är just mörkt hår men asså jag kan vara ihop med en ljushårig kille också, om ni fattar vad jag menar!

När grät du senast och varför?

Tror det var i December... Jag hade slagit rejält i mina knän i skolan, vet ej vilken månad men typ december/november

Skriv namnet på en vuxen du ser upp till

Nja... Asså jag är inte någon sån som ser upp till människor...

Vem är du mest lik? Mamma eller pappa?!

Haha pappa såklart... ;)

Hur lång är du?

Typ 1.67/1.68 cm

Dagens humör?

Halv seg och trött

Hur gammal är du om fem år?

Ska fylla tolv men är elva så vi kör 11+5=16^^

Vem ringde du senast?

Mamma

Vem ringde dig senast?

Mamma ;)

Vilken ögonfärg har du?

Blågrön

Vem gjorde dig glad senast?

Millan

Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Vi bor tillsammans som en familj men min mamma och pappa är inte gifta ;)

Vilken är din favoritlåt just nu?

Bring me the horizon - It never ends

Bring me the horizon - black and blue

Hur många kuddar har du i din säng?

6 stycken! ^^

Är du singel eller har du ett förhållande?

Singel men letar efter nån ;)

Något du saknar?

En gammal vän...

Vad gör dig ledsen?

Falska vänner, mobbning osv.

Vad gör dig glad?

Mian närmsta vänner ♥

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marta - 2 juni 2014 07:55


Hej! Det är så här att jag har bytt blogg nu!! Jag tyckte att bloggplatsen inte var den bästa platsen att blogga på, så jag har flyttat till nattsad! Såklart kommer denna bloggen finnas kvar så att man kan komma in på den och kanske läsa mina först...

Av Marta - 1 juni 2014 10:18


Hej! Jag vill jättegärna blogga men jag har ingen aning om vad!!! Det är så svårt! Men ni kan hjälpa mig. (Om ni vill då) genom att svara på denna fråga i kommentarerna: Vad vill DU se för inlägg här på bloggen?? (Nyvaken) ...

Av Marta - 30 maj 2014 08:47


Av Marta - 28 maj 2014 21:41

Hej! Orkar inte blogga seriöst så här får ni mina senaste teckningar som jag har ritat ...

Av Marta - 24 maj 2014 18:42


Hej! Lydia ville att jag skulle skriva om hajken så då gör jag väll det! Först så när vi kom så var det as varmt! Men ändå så var man tvungen att ha på sig UV-skjortan! Dog typ... Men vi övernattade ju och jag sov jämte Ludde och Esther. För er som...

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards