martaslife

Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Fredag - Söndag

Av Marta - 20 april 2014 14:32

Hej!
Har varit borta igen jag vet...
Men jag börjar då väll!
Fredag:
Först på monnen så spelade jag Sims hehe! c: Senare så åkte jag med mamma till Ica och påsk shoppade! :D Och då tog så himla låååång tid och jag hade så tjövra ont i mina knän! (Har knäskada) men i alla fall och efter det så åkte vi och käkade och sen så åkte vi hem och det regnade och var skit tråkigt...
Lördag:
Årets varmaste dag! Typ över 20 grader varmt! Och jag var med Lydia vi var mest ute och gick men vi hade välla kul!

När jag kom hem från Lydia så gjorde jag bara iordning mig och sen så gick vi till Esthers familj på typ "påsk fest" och vi hade väll kul! Vi var typ 12 barn och vi var ute först och lekte lite sen gick vi in och åt och efter det så var vi inne och alla killar (9 stycken) hade med sig en egen dator för dom skulle typ lana och Kalle den yngsta typ han hade Sims 3 installerat på datorn så Kalle, jag, Esther och Judith gjorde den ultimata familjen! Och jag var pappan... Han är helt! Men det var kul och vi var hemma typ vid 22.00 eller något sådant!
Söndag:
Fick vakna vid 8 för att vi skulle till kyrkan klockan 9 för att vi skulle öva lite före gudstjänsten. Sen så fick vi i stor stora gruppen göra ett drama! Det handlade först lite om att hur Gud skapade jorden och människan och sen att människan vände sig bort från Gud och blev själviska och det blev hat och krig men ändå att Gud älskade sin skapelse! Efter det så sjöng en kör av mammor och jag, Esther och Lydia fick sjunga solo på en vers på en sång. Efter det så fick vi tre igen sjunga! För alla som var med på Barnkörlägret fick sjunga några utav dom sångerna som vi lärde oss. Det var väldigt kul att uppträda så här mycket! Och det skulle verkligen vara kul att kanske göra om det någon gång! Sen när vi kom hem så var det också ganska varmt så jag sitter här ute och bah chillar!

Btw! Äntligen har jag fått Yohios nya skiva! Äntligen miiiiiiiiin!

Och förrästen glad påsk på er! xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marta - 2 juni 2014 07:55


Hej! Det är så här att jag har bytt blogg nu!! Jag tyckte att bloggplatsen inte var den bästa platsen att blogga på, så jag har flyttat till nattsad! Såklart kommer denna bloggen finnas kvar så att man kan komma in på den och kanske läsa mina först...

Av Marta - 1 juni 2014 10:18


Hej! Jag vill jättegärna blogga men jag har ingen aning om vad!!! Det är så svårt! Men ni kan hjälpa mig. (Om ni vill då) genom att svara på denna fråga i kommentarerna: Vad vill DU se för inlägg här på bloggen?? (Nyvaken) ...

Av Marta - 30 maj 2014 08:47


Av Marta - 28 maj 2014 21:41

Hej! Orkar inte blogga seriöst så här får ni mina senaste teckningar som jag har ritat ...

Av Marta - 24 maj 2014 18:42


Hej! Lydia ville att jag skulle skriva om hajken så då gör jag väll det! Först så när vi kom så var det as varmt! Men ändå så var man tvungen att ha på sig UV-skjortan! Dog typ... Men vi övernattade ju och jag sov jämte Ludde och Esther. För er som...

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards