martaslife

Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Pirce #2

Av Marta - 20 april 2014 21:07

Hej!
Eftersom att jag är så himla smart! Så spelade jag ju Sims och lite och ja... Ganska mycket rättare sagt! Och sen kom jag på att jag inte har gjort ett enda kort! Så jag måste bara skriva lite vad som har hänt utan bilder så att ni hänger med sen i nästa (normala) inlägg!
Men nu kanske ni vill veta vad det blev för barn eller hur?? Nu ska jag berätta! Isaac och Katharine fick ett par söta tjej tvillingar! Dom heter "Elin Pirce" och "Caty Pirce".
Elin fick egenskaperna Atletisk och Familjeinriktad!
Caty fick egenskaperna God och Galen
Efter några dagar så födde Katharine ett till par små söta tjej tvillingar! Och jag har önskat mig heeeela tiden en kille som skulle bli arvinge! Men Nee! Det fick det inte bli... Det blev 4 tjejer istället! Men dom två nya fick heta "Millan Pirce" och "Michaela Pirce.
Michaela fick Älskar värmen och älskar naturen som egenskaper. Och Millan fick God och modig som egenskaper. Flickorna blev så småningom småbarn och lärde sig att gå, prata och gå på pottan på nolltid! Så eftersom att de skötte sig så bra så fick jag välja en ny egenskap åt dom! Elin: "Galen". Caty: "Festprisse". Millan: "Oemotståndlig". Michaela: "Opassande". Flickorna skötte sig skitbra i skolan och alla 4 fick MVG! Toppenbarn ju! Efter någon dag så var det dags för Katharine och Isaac att fylla år och dom blev då vuxna. Och förrästen jag glömde säga att Katharine fick tyvärr sluta sin karriär som arkitekt eftersom att hon fick ju då 4 barn och var tvungen att ta hand om dom medans Isaac jobbade. Men när barnen började gå till skolan så tyckte hon att det blev lite ensamt här hemma så hon började jobba på en restaurang! Katharine trivs verkligen där. Efter ett par dagar var det dags för tjejerna att bli tonåringar! Elin och Caty fick lära sig att köra och har nu ett körkort. Och de har varit på balen och Elin blev drottningen på balen och Caty skaffade en kille! Han heter Nigel Martin. Men nästa morgon fyllde han år och blev ungdom så Caty gjorde slut med han. (Men spelet har buggat och Millan och Michaela fick inte gå på balen) och för någon dag sen då blev alla tjejerna med på hederslistan!!! Caty och Elin blir ungdomar imon... Det lär bli att skaffa man och barn och flytta hemifrån. För ingen av dom är min arvinge (har redan bestämt vem men säger inte ni får se sen)
Men jag hoppas att ni kommer hänga med lite nu! Och troligen så kommer det bli ett sånt här inlägg nån annan gång! (Ni vet ju mitt minne!)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marta - 2 juni 2014 07:55


Hej! Det är så här att jag har bytt blogg nu!! Jag tyckte att bloggplatsen inte var den bästa platsen att blogga på, så jag har flyttat till nattsad! Såklart kommer denna bloggen finnas kvar så att man kan komma in på den och kanske läsa mina först...

Av Marta - 1 juni 2014 10:18


Hej! Jag vill jättegärna blogga men jag har ingen aning om vad!!! Det är så svårt! Men ni kan hjälpa mig. (Om ni vill då) genom att svara på denna fråga i kommentarerna: Vad vill DU se för inlägg här på bloggen?? (Nyvaken) ...

Av Marta - 30 maj 2014 08:47


Av Marta - 28 maj 2014 21:41

Hej! Orkar inte blogga seriöst så här får ni mina senaste teckningar som jag har ritat ...

Av Marta - 24 maj 2014 18:42


Hej! Lydia ville att jag skulle skriva om hajken så då gör jag väll det! Först så när vi kom så var det as varmt! Men ändå så var man tvungen att ha på sig UV-skjortan! Dog typ... Men vi övernattade ju och jag sov jämte Ludde och Esther. För er som...

Presentation


Hejsan! ♥
=^.^=
Namn: Marta :)
Ålder: 11 år
Bor: I ett litet samhälle xD
Övrigt: Är en rolig tjej som älskar sin blogg och sina vänner! I bloggen kommer ni bland annat läsa om min galenhet...
Hoppas ni stannar! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Hur mår du?? xD
 Bra
 Super Mega Bra!
 Sämst...
 Är sjuk
 Är friskare än någonsin!
 Är förkyld
 Är inte på ett bra humör
 Är trött
 Är pigg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards